Return and Exchanges

We reserve the right to accept or reject return or exchange requests other than Warranty Claims. The main reason to limit return/exchange requests is to minimise checking time spend by our sales and engineering team.

If you make a return/exchange request and the item is in unopened, sealed and unused condition, we might decide to accept the return/exchange request within the first 7 days of the purchase. Then our sales and engineering team will check it against issues. Depending on the complexity of the testing, our engineering team may opt to charge the customer. If found to be in order, we will continue the refund / exchange procedure. Our sales and engineering team will take up to 7 days to check the items and inform the status to the customer.

Shop Purchase
If you have purchased the item from our outlet, please visit the same along with the bill and item(s) to be exchanged. We will accept your contact details along with the return items. We will contact you within 7 days to inform the status.

Online Purchase
You need to first send an email to [email protected] by mentioning your contact details, bill date/number and list of items to be returned. If we ask you to send the items to our office, then you need to carefully pack the items with enough safe materials and send via a courier service to reach our office (address can be seen at the bottom of the contact us page). We will check and let you know the status of the items. You can discuss with us whether to receive a refund or buy different items.

වගකීම් හිමිකම් හැර වෙනත් ප්රතිලාභ හෝ හුවමාරු ඉල්ලීම් පිළිගැනීමට හෝ ප්රතික්ෂේප කිරීමට අපට අයිතිය ඇත. ප්රතිලාභ/විනිමය ඉල්ලීම් සීමා කිරීමට ප්රධාන හේතුව වන්නේ අපගේ විකුණුම් සහ ඉංජිනේරු කණ්ඩායම විසින්  පරීක්ෂා කිරීමට ගත කරන කාලය අවම කිරීමයි.

ඔබ ආපසු/හුවමාරු ඉල්ලීමක් කරන්නේ නම් සහ අයිතමය විවෘත නොකළ, මුද්රා තැබූ සහ භාවිතයට නොගත් තත්ත්වයේ තිබේ නම්, අපි මිලදී ගැනීමේ පළමු දින 7 ඇතුළත ආපසු පැමිණීමේ/හුවමාරු ඉල්ලීම පිළිගැනීමට තීරණය කළ හැකිය. එවිට අපගේ විකුණුම් සහ ඉංජිනේරු කණ්ඩායම තාක්ෂණික ගැටළු ඇත්දැයි පරීක්ෂා කරනු ඇත. පරීක්ෂණයේ සංකීර්ණත්වය අනුව, අපගේ ඉංජිනේරු කණ්ඩායම පාරිභෝගිකයාගෙන් අය කිරීමට තීරණය කළ හැකිය. පිළිවෙලට ඇති බව සොයා ගතහොත්, අපි මුදල් ආපසු ගෙවීමේ / හුවමාරු කිරීමේ ක්රියා පටිපාටිය දිගටම කරගෙන යන්නෙමු. අපගේ විකුණුම් සහ ඉංජිනේරු කණ්ඩායම අයිතම පරීක්ෂා කිරීමට සහ පාරිභෝගිකයාට තත්ත්වය දැනුම් දීමට දින 7ක් දක්වා ගත වනු ඇත.

සාප්පු මිලදී ගැනීම

ඔබ අපගේ අලෙවිසැලෙන් භාණ්ඩය මිල දී ගෙන තිබේ නම්, හුවමාරු කිරීමට අවශ්ය බිල්පත් සහ අයිතම(ය) සමඟ කරුණාකර එයට පිවිසෙන්න. ආපසු එන අයිතම සමඟ අපි ඔබගේ සම්බන්ධතා තොරතුරු පිළිගන්නෙමු. තත්ත්වය දැනුම් දීමට අපි දින 7ක් ඇතුළත ඔබව සම්බන්ධ කර ගන්නෙමු.

මාර්ගගත මිලදී ගැනීම

ඔබ මුලින්ම [email protected] වෙත විද්යුත් තැපෑලක් යැවීමට අවශ්ය වන්නේ ඔබේ සම්බන්ධතා තොරතුරු, බිල්පත් දිනය/අංකය සහ ආපසු ලබාදිය යුතු භාණ්ඩ ලැයිස්තුව සඳහන් කරමිනි. අපගේ කාර්යාලයට භාණ්ඩ යැවීමට අපි ඔබෙන් ඉල්ලා සිටින්නේ නම්, ඔබ ප්රමාණවත් තරම් ආරක්ෂිත ද්රව්ය සමඟ භාණ්ඩ ප්රවේශමෙන් ඇසුරුම් කර අපගේ කාර්යාලයට ළඟා වීමට කුරියර් සේවාවක් හරහා යැවිය යුතුය (ලිපිනය Contact us පිටුවේ පහළින් දැකිය හැකිය). අපි පරීක්ෂා කර අයිතමවල තත්ත්වය ඔබට දන්වන්නෙමු. ඔබට මුදල් ආපසු ලබා ගැනීමට හෝ විවිධ භාණ්ඩ මිලදී ගැනීමට අප සමඟ සාකච්ඡා කළ හැකිය.

SHOPPING CART

close
Open chat
Hello 👋 Can we help you?
Hello, Welcome to Optimus.lk
How Can We help You? Chat With us on WhatsApp to get Assistance!