Testing

As technology enthusiasts ourselves, we would always like to test the modules and sensors we sell. We usually do random testing of the modules and sensors we sell to understand the capabilities of those.

Some of customers want us to do testing of the modules they buy for many reasons. One of the popular reasons is to get those tested by safe hands so they have no risk. We always accept such requests at a reasonable cost.

The first thing you need to do is, submit a test request to  [email protected]. Then we will ask you to hand over materials we need to perform the test including the modules, sensors and development boards in brand new condition along with the cost involved. The cost must always be paid beforehand. Once we receive the payment along with the requested items, our engineering team will perform the test and submit a test report to you including photos, videos, connection diagrams and source codes.

What if we found a module or sensor sold by us is malfunctioning?
In this case, we will replace those free of charge and finally give you a fully working system.

What if we found a module or sensor sold by a 3rd party is malfunctioning?
In this case, you need to supply us the replacement within 2 days, so our engineering team can proceed with the test.

If you have further questions, feel free to contact us via  [email protected].

අපි සෑම විටම අලෙවි කරන මොඩියුල සහ සංවේදක පරීක්ෂා කිරීමට කැමැත්තෙමු. සාමාන්යයෙන් අපි විකුණන මොඩියුල සහ සංවේදකවල හැකියාවන් තේරුම් ගැනීමට අහඹු ලෙස පරීක්ෂා කරන්නෙමු.

සමහර පාරිභෝගිකයින්ගෙන් බොහෝ හේතු නිසා ඔවුන් මිලදී ගන්නා මොඩියුල පරීක්ෂා කිරීමට අපට අවශ්ය වේ. එක් ජනප්රිය හේතුවක් වන්නේ අවදානමක් ගැනීමට අකමැති අය ආරක්ෂිත දෑතින් පරීක්ෂා කරවා ගැනීමයි. අපි සෑම විටම එවැනි ඉල්ලීම් සාධාරණ මිලකට භාර ගනිමු.

ඔබ කළ යුතු පළමු දෙය නම්, [email protected] වෙත පරීක්ෂණ ඉල්ලීමක් ඉදිරිපත් කිරීමයි. ඉන්පසුව අපි ඔබට පරීක්ෂා කිරීමට අවශ්ය මොඩියුල, සෙන්සර් සහ සංවර්ධන පුවරු ඇතුළුව අලුත්ම තත්වයේ ඇති පිරිවැයත් සමඟම අවශ්ය ද්රව්ය භාර දෙන ලෙස ඉල්ලා සිටිමු. පිරිවැය සෑම විටම කලින් ගෙවිය යුතුය. අපට ඉල්ලූ අයිතම සමඟ ගෙවීම ලැබුණු පසු, අපගේ ඉංජිනේරු කණ්ඩායම පරීක්ෂණය සිදු කර ඡායාරූප, වීඩියෝ, සම්බන්ධතා රූප සටහන් සහ ප්රභව කේත ඇතුළු පරීක්ෂණ වාර්තාවක් ඔබ වෙත ඉදිරිපත් කරනු ඇත.

අප විසින් විකුණන ලද මොඩියුලයක් හෝ සංවේදකයක් වැරදි ලෙස ක්රියා කරන බව අපට පෙනී ගියහොත් කුමක් කළ යුතුද?
මෙම අවස්ථාවේදී, අපි ඒවා නොමිලේ ප්රතිස්ථාපනය කර අවසානයේ ඔබට සම්පූර්ණ ක්රියාකාරී පද්ධතියක් ලබා දෙන්නෙමු.

තුන්වන පාර්ශවයක් විසින් විකුණන ලද මොඩියුලයක් හෝ සංවේදකයක් වැරදි ලෙස ක්රියා කරන බව අපට පෙනී ගියහොත් කුමක් කළ යුතුද?
මෙම අවස්ථාවේදී, ඔබ දින 2ක් ඇතුළත අපට ආදේශනය සැපයිය යුතුය, එමගින් අපගේ ඉංජිනේරු කණ්ඩායමට පරීක්ෂණය සමඟ ඉදිරියට යා හැක.

ඔබට තවත් ප්රශ්න ඇත්නම්, [email protected] හරහා අප හා සම්බන්ධ වීමට හැක.

SHOPPING CART

close
Open chat
Hello 👋 Can we help you?
Hello, Welcome to Optimus.lk
How Can We help You? Chat With us on WhatsApp to get Assistance!